… a fost super. M-am distrat de minune alaturi de colegii si prietenii mei.

Am ajuns pe la 8 seara si pana pe la 10 ne stabilisem deja. Am plecat la o plimbare de cativa kilometri cu doi colegi pe la 00:00, ne-a sunat diriginta sa vada unde suntem, am pierdut cheia de la camera (eu), dar am gasit-o in final si ne-am intors pe la 01:30. Pe la 03:00, dupa ce ne-am asigurat ca s-au culcat unii dintr-o camera, eu si colegii aia doi de care ziceam ne-am dus si le-am lipit scotch la usa. Dimineata cand au deschis usa… au vazut un “perete” de scotch. Evident ca dupa ce l-au rupt l-au facut cocolos si ni l-au agatat noua la usa. Nemernicii. Cateva ore de batai cu hartie igienica, coji de portocale si cu aproape orice nimeream si s-a facut 05:00. In noaptea aia am dormit mai putin de doua ore.

A doua zi ne-am trezit la 8 ca sa mergem la masa. Afara a fost viscol toata ziua, asa ca am stat aproape tot timpul in cabana. Mai spre seara s-a calmat vremea si am mai plecat la plimbari cu colegii. De Sf. Andrei majoritatea colegilor s-au imbatat si cum eu nu pun gura pe bautura, a fost cam aiurea. Da’ i-am avut pe colegii aia doi. :D

A treia zi ne-am trezit la fel de obositi, am dormit in jur de 4 – 5 ore. Am facut curatenie prin camere, am mancat si am plecat la Sibiu, unde am stat mai toata ziua. A fost nu stiu ce targ, asa ca centrul era plin de lume. Mi-am gravat OSD pe un breloc :), am vizitat muzeul Brukenthal (asa cred ca se scrie), am facut o gramada de poze si spre sfarsit ne-am strans toti intr-un local si am mancat pizza.

Drumul de intoarcere cu trenul (Sageata albastra) a supt in comparatie cu primul. In mare parte din cauza ca era seara si majoritatea eram obositi.

Excursia a fost grozava, am facut aproape 4GB de poze si filme si sper sa mai facem una si la vara.