• Home
  • Diverse
  • Nu vă lăsați păcăliți de protestatari

Nu vă lăsați păcăliți de protestatari

Pornim de la reacția asta, însoțită de multe altele la fel:

Nu lăsați anumite comportamente recente, respectabile, să vă influențeze părerea despre români. Nu lăsați memoria recentă să o șteargă pe cea pe termen lung. Nu lăsați anumite demonstrații de civilizație din ultimele zile să vă convingă că există civilizație în România. Nu lăsați toate frustrările din restul timpului să fie umbrite de o urmă de decență din ultima săptămână. Nu uitați că suntem un popor de hoți, nesimțiți, needucați, rasiști, homofobi, și superstițioși. Nu vă uitați dezgustul față de compatrioți. Nu fiți mândri de ce vedeți zilele astea, fiți și mai scârbiți și dezamăgiți ca de obicei, fiindcă dacă am fi civilizați cu adevărat, așa ne-am purta întotdeauna.

Ce vedeți acum e o reacție egoistă și penibilă la mediatizarea unui exemplu izolat de decență, iar reacția asta va dura doar până când își pierde lumea interesul în gesturile respective, până când se simt oamenii mândri și satisfăcuți cu ei înșiși că au făcut un lucru respectabil (conform aprecierilor pe care le-au văzut pe Facebook, nu că ar fi realizat pe cont propriu niște chestii de bun simț). Dacă ar fi cumva posibil de demonstrat, aș paria orice că 99% dintre indivizii ăștia deveniți conștiincioși peste noapte vor reveni la obiceiurile urâte și iresponsabile în viața lor de zi cu zi odată ce se termină evenimentele astea.

Nu e chiar așa mare motiv de mândrie faptul că au ieșit mulți oameni la protestele astea. Oamenii au fost plesniți într-un mod grosolan și au reacționat. O reacție normală nu mi se pare motiv de mândrie, poate doar în România, unde normalitatea e un pic diferită de cea din restul lumii civilizate (să ne amintim cum îl ridicam în slăvi pe Cioloș fiindcă nu trage bășini în lift și e un om cu bun simț). Motivul de mândrie va fi atunci când protestăm împotriva nedreptăților care nu ne afectează (discutabil în exemplul ce urmează). Vom avea ocazia în aprilie să vedem cât de mândri putem fi.

Dar vă zic degeaba toate astea, pentru că oricum vă veți aminti singuri în scurt timp și nici nu veți realiza când ați făcut trecerea înapoi la “normalitatea” în care vă e scârbă să vedeți printre ce oameni trăiți. Faptele astea decente din ultimul timp sunt doar fum, nimic mai mult. Agitația va dispărea, fumul odată cu ea, și mizeria omenească din România va fi iar vizibilă.

Alte articole:

27 comentarii

      • Daniel Marius Lica

        09/02/2017 la 20:58

        Mai ales dieta de caracter. Ceea ce vad ca tot faci. Cum e sa fi cumparat de cel ce da mai mult? Iti place? Ceva adrenalina? Toată viata nu vei fi mai mult de o curva. Imi pare rau pentru tine.

        Reply
        • Ovidiu Avrămuș

          09/02/2017 la 20:59

          esti prost in plm. ai citit articolul? ti se pare ceva politic acolo? ti se pare din articol ca tind catre vreo tabara sau alta? tu nu realizezi in ce hal de retardat mintal trebuie sa fii ca sa acuzi nefondat si cu atata incredere? irelevant oricum asta, din moment ce in articol nu spun decat ca romanii sunt prosti si necivilizati. cine ma plateste, idiotule?

          Reply
          • Daniel Marius Lica

            09/02/2017 la 21:15

            Cum gura ma-tii poti sa faci tu toti romanii prosti si necivilizati. Cine mortii tai te crezi cacatule? Ai iesit din casa in ultimii 10 ani? Ai fost cumva in piata la protest sa iti dai cu parerea din spatele tastaturii? Fgm de oligofren.

            Reply
            • Ovidiu Avrămuș

              09/02/2017 la 21:16

              1. nu mi-ai raspuns.
              2. de unde stii ca nu am fost la proteste? (nu ca ar conta, nici pentru subiectul discutiei, nici pentru subiectul articolului). iar vorbesti fara sa ai nimic in spate.
              3. nu faci decat sa te dai exemplu de roman prost.

              baietii mari stiu sa raspunda punctual si coerent la intrebari, fara sa devieze de la subiectul discutiei, fara sa aduca acuzatii nefondate (care nici nu au legatura cu nimic), si stiu sa formeze argumente logice pentru ce spun. tu esti undeva pe la nivelul unuia care-i curge scuipatul din gura in timp ce incearca sa vorbeasca.

              ne-am lamurit? ne-am lamurit.

              Reply
              • Daniel Marius Lica

                09/02/2017 la 21:30

                Nu uitaţi că suntem un popor de hoţi, nesimţiţi, needucaţi, rasişti, homofobi, şi superstiţioşi…

                Ce iti spune asta deapre tine? Ce ai scris in articolul ala ce anume arata despre persoana ta? Si te rog inceteaza sa te dai adult si important ca nu esti decat un alt cretin care incearca sa destabilizeze si sa intoarca oamenii impotriva semenilor lor. Si cu asta am incheiat ca esti prea nesimtit.

                Reply
                • Ovidiu Avrămuș

                  09/02/2017 la 21:30

                  continui in exact acelasi stil: nu raspunzi cand esti pus la perete si conduci conversatia in alta directie, si nici aia nu o faci cu multa minte.

                  nu “ma dau adult”, pur si simplu sunt capabil sa port o discutie contradictorie intr-un mod logic si coerent si iti explicam de ce tu esti prost pentru ca nu stii cum sa faci asta.

                  contrazice-ma cu argumente si atunci vorbim. sunt dispus, hai. ori poate crezi ca “esti nesimtit” nu e un argument ieftin si penibil pentru a parasi o discutie in care se matura cu tine pe jos.

                  Reply
                  • Daniel Marius Lica

                    09/02/2017 la 21:50

                    No hai bine. Mult prea educatule. In arta razboiului cuvintelor esti un zeu. Te simti bine? Acum ca am terminat cu suferintele hai sa vorbim lucruri cu adevarat importante de exemplu: De ce si cine iti permite tie, un sobolan de canal sa insulte si sa jignească un întreg popor. Tu ai citit articolul dau e doar copy paste din alta parte?

                    Reply
                    • Ovidiu Avrămuș

                      09/02/2017 la 21:50

                      nu era vorba de cuvinte, era vorba de o minte capabila sa judece. nu trebuie sa imi raspunzi in cuvinte cu multe silabe daca ti-e greu, trebuie doar sa raspunzi in cuvinte relevante, ca si cum ai putea gandi.

                      mie mi se par mai importante intrebarile mele de mai sus decat ale tale. ale tale pur si simplu sunt imbecile. ca sa iti raspund strict la ce ma intrebi, constitutia imi permite, fiindca avem norocul sa traim intr-o tara democratica. vezi ce simplu si direct am raspuns, in ciuda faptului ca erau intrebari imbecile?

                    • Daniel Marius Lica

                      09/02/2017 la 22:14

                      Constitutia…. am inteles. Ok. Raman la ideea mea pentru ca nu m-ai convins ca nu am dreptate. Ce vrei sa zic mai departe. Esti un jeg de om, un pui de bozgor probabil care incearca sa ne faca sa ne schimbam parerea de sine. Nu mai am ce sa vorbesc cu tine a nu meriți atata atentie. Iti doresc exact ce doresti tu romanilor. Acum te rog dispari inapoi in gaura aia din care ai iesit.

                    • Ovidiu Avrămuș

                      09/02/2017 la 22:14

                      lol. ai dat cu dintii-n bordura. vezi, nu era mai bine daca taceai?

                      o ultima idee, ca sa inchei conversatia frumos: nu am exprimat niciunde nicio dorinta pentru poporul roman, deci orice crezi tu e total speculativ (scos din cur, pe intelesul tau). nimic din ce am scris acum ori vreodata nu indica vreun gand de rau pentru poporul roman. dimpotriva, sunt patriot, dar pentru un deficitar care nu poate aprofunda niste vorbe simple, poate nu pare asa.

                      pa pa.

      • Cosmin Ruse

        10/02/2017 la 18:34

        :))))) cu siguranta mai ai mult pana la a sti sa te comporti ca un blogger. Lectia 1: fa fata criticilor.

        Reply
        • Ovidiu Avrămuș

          10/02/2017 la 19:04

          Cosmin, ce spui tu nu are sens, dar e amuzant ca o spui cu incredere, ca si cum stii despre ce vorbesti.

          acum hai sa te invat eu de ce gresesti. o sa spun ca tu esti prost, iar tu nu ai voie sa zici nimic, doar sa accepti, pentru ca asta ar insemna sa faci fata unui critic. se invart rotitele? intelegi unde ai gresit? intelegi de asemenea unde ai gresit si a doua oara cand in loc sa raspunzi cu argumente asa cum am sugerat sa faci, ai raspuns tot pe langa subiect si fara sa spui de fapt nimic? macar din rusine sa fi incercat sa imi arati ca sunt prost si esti de fapt in stare sa comunici ca un om cu toate facultatile mintii.

          pot sa te scolesc si pe tine cum l-am scolit si pe Lica ala de aici din comentarii. am calcat in rahati care m-au provocat mai mult intelectual decat voi.

          Reply
          • Cosmin Ruse

            10/02/2017 la 19:06

            Omerta asta a ta cu lumea nu ma intereseaza. “Usor penibil” este fix parerea mea despre post-ul tau. Nimeni nu iti datoreaza absolut nimic in lumea asta.

            Reply
            • Ovidiu Avrămuș

              10/02/2017 la 19:52

              Cosmin, in primul rand cauta semnificatia cuvantului “omerta”, ca nu il folosesti corect. am inteles oricum ce vrei sa zici, dar iar nu are sens.

              acum nu inteleg ce ti-a dat de inteles ca eu consider ca imi datoreaza cineva ceva. eu pur si simplu ti-am zis ca nu stii sa gandesti, ca asta e de fapt penibil, si ti-am explicat de ce, ca pentru copii. vad ca esti nelamurit, iti ilustrez rapid in Paint?

              Reply
              • Cosmin Ruse

                10/02/2017 la 19:57

                Omerta=legea tacerii=cam ce vrei tu de la lume in cazul in care nu este de acord cu tine. Inapoi la Lectia 1 #4staijos

                Reply
                • Ovidiu Avrămuș

                  10/02/2017 la 20:26

                  ba cosmin, tu esti prost ingramadit. eu de la primul raspuns pe care ti l-am dat am tras de tine sa vorbesti. sa argumentezi. sa arati ca nu esti un debil care uita sa respire. ca stii sa arati baza opiniei tale. si acum spui ca am pretentia ca oamenii sa taca atunci cand nu sunt de acord cu mine?

                  Reply
                  • Cosmin Ruse

                    10/02/2017 la 20:30

                    Bai, “acesta”. De cand ti-am dat a mea parere – m-ai jignit de doua ori – faci ceea ceea ce face orice pusti obraznic pe net. E ok. Nu-ti datorez nimic, scrii submediocru si ai un punct de vedere vecin cu “ca la noi la nimeni”. Usor penibil. Am fost finut.

                    Reply

Leave a Reply to Daniel Marius LicaCancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.