• Home
  • Diverse
  • Am protestat în stradă și am votat pentru pedepsirea oamenilor cu ochi verzi sau albaștri

Am protestat în stradă și am votat pentru pedepsirea oamenilor cu ochi verzi sau albaștri

Am suportat pentru destul timp ce se întâmplă în țara asta și cred că a venit timpul să fac ceva în legătură cu asta. Pur și simplu nu mai pot tolera oamenii cu ochi verzi sau albaștri.

Statistic, la nivel global, oamenii cu ochi căprui sunt de departe majoritari, prin urmare asta reprezintă normalitatea. Inclusiv Iisus avea ochii căprui. Orice altă culoare a ochilor pur și simplu e nefirească și oamenii de genul ăsta trebuie puși la punct rapid. În ultimul timp au devenit extrem de aroganți și acum vor să vadă lumea așa cum o vedem și noi, iar asta reprezintă un pericol pentru oamenii cu ochi căprui, cumva. Ne trezim în curând că toți vor vrea ochi verzi sau albaștri dacă le permitem și lor să vadă ce vedem noi cu ochii noștri căprui.

În alte țări, oamenii care nu au ochi căprui nici măcar nu își arată vreodată ochii, trăiesc în permanență cu ochelarii de soare în ochi, fiindcă altfel ar fi uciși pe loc dacă s-ar afla. Nu zic să exagerăm, îi disprețuiesc și nu îi consider oameni, atât. Sunt mulți care consideră totuși că ar trebui uciși, am și eu câțiva cunoscuți care gândesc așa, dar fiecare are dreptul la opinia lui și cred că orice opinie trebuie respectată. Alții sunt de părere că acești perverși ar trebui pur și simplu să nu mai aibă ochii verzi sau albaștri, simplu; să înceteze din a mai avea ochii verzi sau albaștri, să renunțe la alegerea de a trăi constant discriminați.

România a fost întotdeauna o țară de oameni cu ochi căprui și întotdeauna va fi. De-asta susțin modificarea constituției țării noastre pentru a ne asigura că oamenii cu ochii verzi sau albaștri nu vor avea niciodată dreptul să vadă lumea cum o vedem noi. Să poarte constant ochelari de soare în public, care să le ascundă culoarea ochilor și în același timp să nu le permită să vadă lumea așa cum o vedem noi. Dacă vor să dea ochelarii jos, să o facă la ei acasă, nu în public.

Dacă merg cu copilul meu pe stradă și vede un om cu ochi verzi sau albaștri, eu cum pot să îi explic asta? Ce să îi spun, că pur și simplu, în același fel în care lui, complet involuntar și incontrolabil, îi place un anumit tip de mâncare și altora nu le place, așa și cu oamenii cu ochii verzi sau albaștri? Că pur și simplu așa s-au născut și face parte din natura lor în exact același fel în care face parte din natura noastră să avem ochi căprui? Că pe lângă reticența noastră de a accepta lucruri noi care uneori pot părea stranii, literalmente nu avem absolut niciun motiv rațional pentru a discrimina oamenii cu culoarea ochilor diferită de a noastră? Că o bună parte dintre noi îi discriminează doar fiindcă niște ciobani murdari și needucați dintr-o societate extrem de rudimentară au scris acum 2000 de ani într-o carte că unei forțe supranaturale fictive nu îi plac ochii verzi sau albaștri? Să îi explic că deși toți intră în exact aceeași categorie, fără dar și poate, în general stigmatul nu e la fel de aspru cu oamenii cu ochi albaștri doar fiindcă aproape toți bărbații cu ochi căprui din lume sunt atrași sexual de ideea oamenilor cu ochi albaștri? Să îi spun copilului meu că au mai existat oameni ca noi în trecut, cu percepții asemănătoare asupra lumii, umanității, și divinității, dar care au discriminat și au persecutat persoanele cu părul de o anumită culoare, înrobindu-i și exploatându-i, oameni pe care uitându-ne acum în urmă îi privim ca pe niște înapoiați sălbatici care nu înțelegeau niște lucruri care acum ni se par simple și nu reprezintă probleme pentru noi? Să îi spun că pur și simplu au ochii colorați diferit și atât, fiindcă literalmente asta e singura diferență dintre noi și ei, fiindcă un copil de fapt nu are nicio problemă în a înțelege că pur și simplu unii oameni au ochii căprui și alții verzi sau albaștri și de fapt problema e a noastră tocmai fiindcă nouă când eram mici nu ni s-a explicat destul de bine realitatea și am crescut în ignoranță și ne-am dezvoltat mentalitățile fundamentale fără să avem destule informații despre opiniile pe care le formăm? Să îi explic că noi suntem reprezentanții unei lumi care inevitabil va apune, dând naștere uneia care va duce lipsa oamenilor ca noi?

Ce să îi spun eu copilului meu, cum să îi explic existența oamenilor cu ochi colorați diferit?!

Susțin, așadar, cu mândrie și convingere – deși deseori declar lucruri inconștient de ce spun de fapt, fiindcă nu pot aprofunda foarte mult sensul combinat al cuvintelor ce-mi ies pe gură și e de ajuns pentru mine ca la suprafață să aibă puțin sens – că oamenii cu ochii verzi sau albaștri nu sunt de fapt oameni, și prin urmare nu merită aceleași drepturi ca oamenii, adică persoanele cu ochi căprui.


Deși am voalat puțin mesajul, în speranța că o astfel de comparație va trezi, cumva, măcar o singură persoană la realitate, cred că ce am exprimat mai sus e foarte clar. Eforturile pe care le facem pentru a discrimina legal persoanele homosexuale deja vor rămâne în istoria țării noastre ca o pată extrem de rușinoasă. Dacă vor avea succes, ceea ce e foarte probabil, va fi o pată și mai mare pe care toți o vom purta cu noi atunci când ieșim din țară, în civilizație, și vom fi nevoiți să spunem că la noi acasă sunt persecutați în mod legal oameni nevinovați.

Dacă ignori ce se întâmplă fiindcă crezi că această discriminare extremă și violare grosolană a drepturilor fundamentale ale acestor oameni nu te afectează, te înșeli amarnic. Ar trebui cel puțin să te oripileze și să te revolte doar discriminarea nejustificată a semenilor tăi.

E important să te afirmi, chiar dacă pe cont propriu poate nu schimbi nimic; dacă nu din speranța că vei putea schimba ceva, cel puțin din dezgust și din dorința de a te separa public de mizerabilii și needucații care trag societatea în jos.

Sursa fotografiilor: Vice

ACTUALIZARE: Am scris despre reacțiile la acest articol: → Cum mi-am pus furia prostimii pe cap

Alte articole:

207 comentarii

    • Ovidiu Avrămuș

      22/05/2017 la 12:29

      ce sa le faci, sa ii iei cu forta? nu vezi ca oamenii astia nici macar nu vor sa se schimbe? se poarta de parca culoarea ochilor e ceva intrinsec ce nu se poate schimba voit. e ca si cum oamenilor astora le place sa fie discriminati, eu nu ii inteleg.

      Reply
      • Andrei

        24/05/2017 la 19:31

        Cum sa spui cuvantul “prostilor” de 100 de ori de Ovidiu Avramus. Poate oamenii aia nu au citit articolul pana la capat si de aia au crezut ca e vorba despre ochi. Asta nu iti da nici un motiv sa ii faci prosti.

        Reply
          • Cristiana

            25/05/2017 la 07:09

            Are tot dreptul sa le reaminteasca acelora, ca sunt prosti. Din moment ce ai inceput sa citesti ceva, ce poate ,te-a ofensat, citeste frate pana la capat sa vezi daca mai ai motiv sa faci pe suparatul sau nu.

            Reply
  • Cristi Deseaga

    22/05/2017 la 16:23

    Au ajuns toți scelerații să dea şpagă la FB pentru a-şi prolifera mizeria poponărească? Cu siguranță că da

    Reply
    • Ovidiu Avrămuș

      22/05/2017 la 16:41

      doua lucruri despre “scelerat”:

      1. cum numesti scelerat pe cineva care combate discriminarea unor oameni nevinovati si sustine ca ar trebui sa aiba drepturi egale cu ceilalti? pare ca nu prea stii de fapt ce inseamna cuvantul ala.
      2. e ironic sa numesti pe cineva scelerat in conditiile in care tu doresti persecutarea unei categorii de oameni. din nou, stii ce inseamna cuvantul ala?

      revenind la subiect, diferenta dintre declaratiile mele si ale tale e ca eu mi le argumentez, pe cand ale tale sunt pur si simplu insulte. vezi tu, ca un om sa fie considerat demn de luat in seama, trebuie sa stie sa isi argumenteze opiniile, nu doar sa ii insulte pe cei care i se opun. dar e mult mai usor doar sa insulti, ca nu-ti trebuie minte.

      asadar, ce ai spus tu in comentariul tau pentru a fi considerat mai mult decat o flegma si demn de a fi luat in serios? ca sunt tarani cu 4 clase care ar fi putut spune acelasi lucru pe care l-ai spus si tu. ce ai spus ca sa nu fii considerat doar un imbecil incapabil sa participe la o discutie, dar care intervine oricum, doar pentru a jigni, fiindca nu poate mai mult de atat? ce ai spus ca sa demonstrezi ca la varsta pe care o ai esti capabil sa respiri fara sa uiti?

      Reply
      • Cristi Deseaga

        23/05/2017 la 19:43

        Mesajul meu a avut un singur scop, departe de a fi nevoie a fi argumentat, respectiv sa vada toata tagma voastra ca aveti opozitie serioasa in demersurile abjecte pe care le intreprindeti, si nu veti vedea vreodata in Romania poponari casatoriti sau care sa adopte copii. Aditional, deja am obosit argumentand fiecarui promotor al poponariei online(si sunteti din ce in ce mai multi) de ceea ce zic eu este drept si adevarat, si nu aberatiile zise de niste oameni suferinzi de probleme psihice ce ar trebui sa beneficieze de tratament de specialitate. In plus, v-am cam luat pe toti la suturi in cur si ar trebui sa o iau mai usor, ca mi-e teama ca va incepe sa va placa atingerea prea-sensibilului si penetratului vostru orificiu.

        Reply
        • Elian Codrut

          04/04/2019 la 02:04

          Mai Cristi, ii fi avand tu facultate de drept, dar esti homofob, iar daca homosexualitatea nu e o boala (scoasa din randul bolilor inca de cand nu erai nici in testiculele lui taica-tu, de congresul mondial al psihatrilor), homofobia este boala psihica. Lasa specialistii in materie sa se pronunte, ca la facultatea de drept nu se invata medicina.

          Reply
      • Toblerone

        24/05/2017 la 16:40

        ce argument e asta bai retardatule daca asa s-a nascut omu cu ochii albastrii sau verzi el trebuie pedepsit? te-ai tampit la cap rau de tot

        Reply
        • Ovidiu Avrămuș

          24/05/2017 la 16:43

          ai dreptate, articolul exact asta spunea, ca e stupid sa discriminezi oamenii pe baza culorii ochilor, si asta era argumentul pentru a sustine ideea ca e stupid sa discriminezi oamenii pe baza orientarii sexuale. intreg articolul e despre homosexualitate. scrie asta in articol.

          ai “92” in adresa de e-mail. spune-mi te rog ca nu esti nascut in 1992.

          Reply
  • Jin Seng

    23/05/2017 la 11:13

    Ar trebui sa ne opunem Normalizarii Anormalului!
    Personal nu am nimic cu homosexualii decat ca asa ca si celelalte boli mintale, si acestia ar trebui sa se trateze!
    Ce ar mai fi daca toti am da curs iesirilor bolnave?
    Chiar si sub forma de gluma, nu poti compara o boala psihica cu aspectul fizic!
    Vorba baietilor de la Parazitii: suntem indulgenti, dar nu reinviem Sodoma!

    Reply
    • Ovidiu Avrămuș

      23/05/2017 la 11:42

      “Jin Seng”, daca aceasta asa-zisa boala psihica se manifesta doar prin a le place ceva spre deosebire de altceva, ca si in articolul meu, care e diferenta dintre homosexualitate si a iti place o mancare si nu alta? ca in rest functioneaza exact la fel ca orice alt om, asta nu poate nega nimeni, iar daca e vreun aiurit care o neaga, e usor demonstrabil prin numerosii homosexuali care se ascund fara nicio problema sau banuiala din partea celorlalti. raportat la majoritate, sunt probabil foarte putini oameni carora nu le place pizza. sunt bolnavi psihic? ori foarte putini oameni carora le plac bomboanele din lemn dulce (black licorice). foarte putini, bomboanele alea sunt notorii pentru cat de neplacute sunt. oamenii carora le plac sunt bolnavi psihic? de asemenea, toate animalele care practica homosexualitatea (ca sunt foarte multe animale unde se intalneste) sunt bolnave psihice?

      ai abordat problema dintr-o perspectiva stiintifica, asa ca ti-am raspuns si eu in aceeasi maniera. o sa presupun ca asta inseamna ca esti un om rational care intelege stiinta si o accepta, indiferent de ce opinii ii contrazice. asadar, poate pur si simplu nu stiai ca noi, omenirea in general, am aflat deja ca homosexualitatea literalmente nu e o boala psihica. am aflat deja asta, nu mai avem dubii. ca sunt inca o mana de oameni de stiinta, un procentaj minuscul, care nu accepta asta, nu e nimic neobisnuit, uneori si ca om de stiinta e greu sa treci peste prejudecati. sunt oameni de stiinta care inca neaga incalzirea globala, ori chiar evolutia, care e un fapt cunoscut stiintific, dincolo de orice dubiu, de peste 100 de ani. e ridicol, dar exista si oameni de stiinta care sunt idioti. homosexualitatea a incetat sa mai fie considerata boala psihica de majoritatea psihiatrilor inca de la inceputul anilor 1970, continuand ca numerele celor ce o considera boala psihica sa scada dramatic, in momentul actual fiind absolut infim. asadar, daca marea majoritate a expertilor antrenati sa stie asta spun ca nu e boala psihica, tu de ce inca sustii asta? poate pur si simplu nu stiai asta, caz in care ma bucur ca de acum inainte stii adevarul.

      un sfat pentru viitor: nu mai cita niciodata “Parazitii”, ori membri ai trupei, decat daca subiectul discutiei este literalmente muzica lor. altfel, daca vrei sa fii luat in serios intr-o conversatie, gaseste niste exemple mai bune, eventual oameni inteligenti si respectabili, nu orice pularai needucati care canta despre femei, droguri, si alte balarii.

      Reply
      • Jin Seng

        23/05/2017 la 12:50

        1.Ai facut inca o comparatie extrem de proasta… nu poti sa compari gusturile cu privire la mancare cu un comportament sexual non natural! Este ca si cum ai compara pescuitul cu lumea Modei! Nu are nicio treaba. 2. acele asazise animale homosexuale, in realitate nu intreprind actul sexual din placere sau din vreo dorinta morala (synt de fapt Foarte putine specii care fac sex din placere (iepurele, sobolanul, delfinul, etc) celelalte facand-o strict in anumite perioade de inmultire) Si NU sunt homosexuale daca o fac cu parteneri de acelasi sex , pur si simplu daca un caine va face saritura pe un alt caine, este strict din cauza ca al doilea caine a avut o PARTENERA i-a capatat mirosul si de-aceea primul caie a sarit pe el (S-a luat dupa MIROS) si mai sunt si alte forme de exemple pe care nu am sa stau sa ti le enumar acum (Si crede-ma ca stiu ce zic, ca sunt veterinar: NU EXISTAT IN REALITATE SPECIE DE ANIMAL HOMOSEXUAL DIN PROPRIE INITIATIVA) 3 Nu s-a demonstrat NIMIC in privinta faptului ca homosexualitatea ar fi ceva cat se poate de normal in psihicul omului . In facultatea de psihologie am facut un studiu pe aprox 200 de homosexuali pt a observa daca orientarea lor sexuala are la baza doar o dorinta si daca aceasta este normala! Raspunsul a fost in unanimitate : ABUZ, VIOL , DECEPTIE! Niciunul care a ajuns sa fia asa, sau a decis asta nu a avut o viata cat se poate de normala etc. Pur si simplu se vrea pe orice cale introducerea in societate a orice esta amoral nonnatural etc. Motivul? Nu am de gand iar sa il mentionez aici, dar crede-ma ca exista de fapt mai multe. 4. Desi am fost ca si tine un Evolutionist aparent incurabil, imi pare rau sa iti spun ca pana si Darwin in cartea sa “Originea Speciilor prin selectie naturala sau Prezervarea Speciilor Favorizate in lupta pentru Supravietuire” (Si da asa se numeste cartea dar ma indoiesc ca ai citit-o macar) Darwin nu specifica NICAIERI ca omul ar fi evoluat din maimuta sau primata saum mai stiu eu ce, el doar face PRESUPUNERI! Nu exista inafara de cateva oscioare nicio legatura intre primate si om, iar ca cimpanzeul si omul sa fie apropiati genetic a trebuit sa se elimine de fapt in jur de 40% cod genetic de la ambele specii! Nai mult stiai ca grupa sangvina 0 Negativ nu se gaseste DECAT LA OM fara nicio legatura cu regnul animal? Si exemplele pot continua! In concluzie, sunt sigur ca Scientismul , in timp va demonstra ca si pedofilia este un comportament perfect normal in societatea umana cum vad deja ca se intampla in unele state si chiar si in al nostru intr-o oarecare masura in conditiile in care deja coruptia de minori nu mai are loc sub 18 ani ci sub 16 ani! ;) Eu nu fac diferente intre cene spune un adevar atata timp cat il spune! Parazitii si alte trupe ca ei au spus tot timpulk lucrurilor pe fata chiar daca nu iontr-un mod artistic 100% :) Sper sincer ca Romania sa nu accepte o problema grava psihologica la fel ca si cum ar fi ceva cat se poate de normal! O zi buna

        Reply
        • Ovidiu Avrămuș

          23/05/2017 la 13:08

          ai spus o sumedenie de aberatii a caror falsitate e foarte usor verificabila, desi un prim pont ar fi sfidarea logicii si a bunului simt. realizez ca as putea mentiona aici oricate publicatii stiintifice scrise de oameni de renume si ar fi degeaba pentru tine, pentru ca se pare ca ma inselasem si nu esti de fapt interesat sa te educi, esti interesat doar sa iti protejezi prejudecatile. sunt multi oameni ca tine, nu esti neobisnuit, daca din 100 de oameni de stiinta unul spune ceva opus celorlalti, pentru tine e de ajuns, daca ce a spus ala se potriveste opiniilor tale existente. nu e neobisnuit sa vrei sa te aperi, acceptarea ca te inseli e mai mult un efort emotional si nu toti sunt capabili sa il indure. cel mai amuzant e ca iti motivezi in continuare opinia in ciuda consensului stiintific (asta inseamna global), bazat pe nu stiu ce studiu pe care pretinzi tu ca l-ai facut nu stiu cand la o facultate de psihologie din Romania. e de tot rasul.

          Reply
          • Jin Seng

            23/05/2017 la 13:20

            Stii, nu sunt un teist dar stii care este diferenta intre omul religios si cel scientist? Ambii sunt religiosi pt ca , cred cu desavarsire in niste carti scrise de altii fara ca ei insisi sa iasa din biblioteca si sa verifice singuri sau sa gandeasca pentru ei! “Falsitatile” tale “usor verificabile” le-am verificat si rasverificat si crede-ma ca nu m-am trezit scriind de-aiurea! Vezi tu, si comunitatea stiintifica este impartita intre cei care trebuie sa mentina agenda (Evolutionisti, moon landers, etc.) si cei care chiar cauta adevarul stiintific si de cele mai multe ori sunt aruncati la gunoi de comunitatea stiintifica pentru ca ADEVARUL, oricare ar fi el, va fi tot timpul unul dureros pentru cei care prefera sa traiasca in Minciuna! ;) Bafta! P. S. Prefer sa gandesc pentru mine nu sa fiu o alta oaie (unitate de siste4m) care sa ingurgiteze orie rahat scos de TV/MEDIA sau de vreun CALUGAR SCIENTIST! ;)

            Reply
            • Ovidiu Avrămuș

              23/05/2017 la 13:28

              AHAHAHAHA, cu cine stateam de vorba. fi-atent, de acum inainte, absolut oricand vrei sa exprimi orice fel de opinie, indiferent ca e vorba despre palarii sau directia in care bate vantul, incepi cu ce ai spus in ultimul comentariu. spune, inainte de orice, ce ai spus mai sus. o sa le faci un bine enorm oamenilor din jur, care probabil ar prefera mai degraba sa se sugrume decat sa mai asculte ce crezi tu.

              Reply
              • Jin Seng

                23/05/2017 la 13:32

                Ca tine 100% credul in tot ce spune orice om care se ascunde in spatele unei diplome (si eu am doua chiar (Medicina veterinara si psihologie)) sau in spatele vreunei reviste pseudostiintifice, am fost si eu! M-am trezit intre timp la realitate! :) Tu in schimb, mai ai muuult ca sa ajungi sa vezi lucrurile asa cum sunt si nu cum ti se spune ca sunt, si asta DOAR daca ai o minte cautatoare si libera, nu una de Turma! ;)

                Reply
      • Paul Alin

        24/05/2017 la 15:45

        OAv am zis sa intru sa văd comentariile și sa rămân doar cu atât. Dar am văzut ca ai îndrăznit sa comentezi despre cei de la paraziții. Rugămintea mea e una. Te rog sa îi iei pe toți homosexualii și sa îi ți la tine acasă. N-am nimic cu ei atâta timp cât nu se manifesta pe strada. Aaa da. Și măsoară-ti cuvintele despre aceasta trupa românească.

        Reply
        • Silviu Pop

          26/05/2017 la 22:41

          Trupa asta românească este un vector de transmitere a unor atitudini misogine, homofobe și de prostie în societate. Dacă din trupa “Paraziții” îți extragi tu compasul moral, este clar că ești un om de nimic!

          Reply
  • Chocapic Snow

    23/05/2017 la 15:34

    de când mă știu nu m-a discriminat nimeni pe baza ochilor
    și, dacă e să o luăm logic, și tu când te-ai născut aveai ochii albaștri, dar s-a întâmplat să nu rămână așa

    Reply
    • Ovidiu Avrămuș

      23/05/2017 la 15:37

      “Chocapic”, fie te-ai limitat la a citi doar titlul articolului si ai comentat fara sa stii despre ce e vorba, caz in care esti proasta, fie ai citit articolul si cumva nu ai inteles mesajul, caz in care probabil esti printre cele mai proaste persoane cu care am interactionat vreodata.

      Reply
  • Danii

    23/05/2017 la 16:39

    Singurul lucru pe care l-aș putea spune este că am văzut cel prost articol din viața mea. Ce problemă e că un om are ochii verzi, iar altul albaștrii? TOT OAMENI SUNTEM, DOAR UN LUCRU NE DIFERENȚIAZĂ, cum se și zice, nu există 2 persoane să fie la fel, e chestia asta ochii se leagă de ce am spus.

    Reply
  • MikeyVah

    23/05/2017 la 19:11

    “…oamenii cu ochii verzi sau albaştri nu sunt de fapt oameni, şi prin urmare nu merită aceleaşi drepturi ca oamenii, adică persoanele cu ochi căprui.”

    Aolo, nu sunt oameni?
    Dar tu eşti? Ochii verzi şi albaştri nu au nicio legătură cu personalitatea sau cu atracția sexuală…

    Bine, dacă nu-ți plac ochii verzi sau albaştri măcar taci şi vezi-ți de treaba ta.

    Ochii verzi şi albaştrii sunt o mutație genetică, din cauza lipsei de melanină din iris.
    PRACTIC TOȚI AVEM OCHII CĂPRUI, DOAR CĂ LIPSA PARȚIALĂ SAU TOTALĂ A MELANINEI FACE CULOAREA OCHIULUI.

    CULORILE OCHIULUI NU ÎNSEAMNĂ CĂ O PERSOANĂ E ÎNTR-UN FEL SAU ALTUL.

    Nu am pomenit aşa ceva, sa protestezi pentru pedepsirea persoanelor cu o problemă genetică…
    Asta nu e altceva decât o altă formă de rasism.

    Dumneavoastră, domnule, NU DANII SAU CHOCAPIC DE MAI SUS, sunteți o ruşine.
    Realizați ce spuneți? Să pedepsiți pe cineva care are o mutație genetică…

    EU AM OCHII CĂPRUI. ŞI ÎI SUSȚIN PE CEI CARE AU OCHII VERZI ŞI ALBAŞTRI.
    Omul nu a fost niciodata doar cu ochii căprui, tot articolul ăsta e o TÂM-PE-NI-E.
    Nici eu nu vă tolerez pe dumneavoastră, stimate domn.

    Acesta a fost mesajul meu.
    Nu mă interesează ce spuneți, tot dumneavoastră sunteți “ne-om”.

    Reply
  • Mălina Maria

    23/05/2017 la 19:12

    Domnule sau Doamna care ați scris acest articol, vreau să înțeleg ce problemă aveți cu persoanele care au irisul de aceste culori? V-au greșit cu ceva sau v-au făcut vreun rău? Pentru ce protestaţi? Pentru ca unii ne-am născut cu o culoare diferită? Asta e problema? Da, recunosc, și eu am ochii verzi și poate că din cauza asta lumea îmi apreciază ochii, dar nu înțeleg de să protestaţi împotriva asta? Ați spus la un momendat că Iisus are ochii căprui, de unde știți asta? I-ați văzut cumva culoarea ochilor și noi nu știam? Și dacă e s-o luăm pe calea religioasă, până la urmă, Dumnezeu ne-a creat așa. Şi să nu uitați că la naștere și în câteva luni după, toți copii au ochii de culoare albastră, iar apoi li se schimbă pigmentul. Și doar ceva vreau să vă mai zic, noi nu tot oameni suntem? Suntem extratereștri? Arătăm la fel ca voi, tot două mâini, tot două picioare, ce e așa bizar la noi? Și noi vrem să ne integrăm în societate, și noi ne dorim o familie, și copii, noi ce ar trebui să le spunem copiilor noștri, că ei sunt niște monștrii că au culoarea diferită? Nu vreau să fiu rea, dar nu ați fost chiar inspirat/ă prin acest articol și asta duce doar la o singură concluzie, că nu suportaţi persoanele cu ochii mai diferiți, ori sunteți gelos pe chestia asta. Și vreau să vă mai precizez că vă înțeleg și eu mi-aș dorii pentru o zi, ochi de culoare căprui, dar asta se poate face doar cu ajutorul lentilelor. Vă văd o persoană inteligentă și mi-a plăcut ca ați spus, fiecare cu opinia lui, dar tot ați făcut acest articol…

    Reply
  • Kim Ana

    23/05/2017 la 19:13

    Omule- mi-e mila de tine… inteleg ca nu iti plac oamenii cu ochi albastrii/verzi, dar totusi “protestul tau mi se pare o tampenie… Adica de unde stii tu ca Isus avea ochi caprui???

    Reply
  • Ovidiu Avrămuș

    23/05/2017 la 19:38

    ba copii, ca presupun ca sunteti copii, desi “MikeyVah” de mai sus are 94 in adresa de e-mail, sugerand ca e nascut in 94. intreg articolul e despre HOMOSEXUALI. absolut deloc despre ochii nimanui. am scris asta chiar la finalul articolului. am pus poze cu oameni care protesteaza impotriva casatoriilor intre HOMOSEXUALI. consider ca nici nu era nevoie sa spun asta la finalul articolului, ca oricum era extrem de evident, dar probabil sunteti copii mici si nu v-a dus capul destul cat sa va prindeti de subiectul real. daca nu intelegeti de ce nu am vorbit de fapt despre HOMOSEXUALI si am aberat cu culorile ochilor, e in regula, nu trebuie sa imi spuneti asta, daca nu v-ati dat seama de subiect, nici nu sunteti capabili sa intelegeti de ce am scris articolul asa.

    in mod normal as lasa discutia sa degenereze fiindca e amuzant, dar mi se pare ca fac o defavoare unui subiect serios si nu mai vreau comentarii aiurea de la copii tembeli. asadar, din nou, articolul era despre casatoriile intre HOMOSEXUALI. sper ca ne-am lamurit.

    Reply
  • Denisa Pirvulet

    23/05/2017 la 19:56

    Propun sa se introduca la bac intrebarile pe text…e clar ca de asta avem nevoie, atat putem. Ce atata Eminescu, Rebreanu s.a.m.d…

    Reply
  • Andreea

    23/05/2017 la 20:02

    Ce…….Iti sugerez sa ti faci un mare control la cap pentru ca mic nu se poate spune in aceasta situatie, Nu stiu unde ai trait sau cum ai trait dar ce ai scris tu e absolut penibil. Cum sa te iei de culoarea ochilor? Cine crezi ca a cerut sa se nasca cu ochi verzi sau albastrii? Si in plus e fucking discriminare, e ca si cum ai dezbate tema despre rasism. Si de ce ar conta asta? Din toate problemele omenirii tu te ai gasit sa te iei de ochii oamenilor? Nu stiu ce fumezi dar ar fi bine sa te opresti pentru binele tau.

    Reply
    • TudorV

      23/05/2017 la 23:24

      Doamne, deci mai prosti oameni smr de am văzut…
      Măi, tot articolul este despre căsătoriile gay și despre aberațiile pe care se bazează ideologia homofobilor…. Prosti mai sunteți smr

      Reply
  • Stefania

    23/05/2017 la 20:05

    ce rost are articolul ãsta?
    inainte sa mai faci inca o persoana proastã , scuteşte-mã de prostiile tale . şi persoanele cu ochii albastri,verzi pot spune exact acelasi lucru de persoanele cu ochi caprui . defapt,haideți sã purtãm toți ochelari de soare,bine? . nu inteleg rostul acestui articol,si sincer nu cred ca sunt singura persoana care crede asta.

    Reply
  • Ovidiu Avrămuș

    23/05/2017 la 20:14

    ACTUALIZARE: FIINDCĂ MULŢI DINTRE VOI SE PARE CĂ SUNTEŢI INIMAGINABIL DE PROŞTI, AM DECIS SĂ MODIFIC ARTICOLUL DOAR CA SĂ VĂ SPUN CĂ ÎNTREG ARTICOLUL E DESPRE CĂSĂTORIILE DINTRE HOMOSEXUALI, ÎN NICIUN CAZ DESPRE OCHII NIMĂNUI. CONSIDER CĂ ERA DEJA EXTREM DE EVIDENT, DAR AM FOST ŞOCAT CÂND AM VĂZUT CÂT DE PROŞTI SUNTEŢI. SINCER, SUNTEŢI PROŞTI ÎNGRĂMĂDIŢI. FAC ASTA FIINDCĂ AŢI ÎNCEPUT SĂ LĂSAŢI COMENTARII DESPRE CÂT DE STUPID E SĂ DISCRIMINEZI PE BAZA CULORII OCHILOR. PENTRU CĂ SUNTEŢI NIŞTE PROŞTI. EVIDENT CĂ E STUPID, IDEEA ERA CĂ E LA FEL DE STUPID SĂ DISCRIMINEZI PE BAZA ORIENTĂRII SEXUALE. PROŞTILOR. ÎN MOD NORMAL V-AŞ LĂSA SĂ COMENTAŢI ÎN PACE ŞI AŞ RÂDE DE VOI, DAR ÎMI PARE RĂU SĂ LAS UN SUBIECT SERIOS BATJOCORIT DE NIŞTE RETARDAŢI CA VOI.

    Reply
    • Cosmina Elena

      23/05/2017 la 20:55

      De ce ne faci prosti? Ești tu cel mai deștept de pe Pamant? Sa iti zic sincer, dacă eu sunt proasta, la fel ești și tu. De cate ori ai scris cuvântul “prost” de atâtea ori îmi pari un josnic!

      Reply
    • Sincool

      24/05/2017 la 02:03

      What if I told you that I give absolutely no fuck about gay people? idc if they are gay, if they show their relationship in public or of they are being discriminated for it. What now?

      The concept is absurd to me, but I have no problem with a gay person either, I just don’t give a fuck about the fact that he’s gay. What now? you’re going to go on and try to feed me this bullshit?

      Reply
      • Ovidiu Avrămuș

        24/05/2017 la 02:17

        da’ ce-are boss româna, unde te trezisi?

        “what now”? nimic, esti un cacat care nu intelege cum se reflecta lucrurile astea asupra lui si atat. nimic altceva.

        is that it? cool, bye now.

        Reply
  • Anda

    23/05/2017 la 20:33

    Sincer, nu știu ce mă amuză mai tare: oamenii care se mulțumesc să citească doar titlul, sau cei ce își etalează fascinantul limbaj învățat de prin spatele blocului, doar pentru că au o părere diferită. În orice caz, amândouă situațiile sunt penibile. Dar la ce să te aștepți, doar e mai ușor să sărim cu jigniri, decât să citim întreg articolul.Ce contează conținutul, cu așa ambalaj, nu-i așa? Iar ceilalți, Dumnezeule, au niște replici și argumente șocante, doar dacă numesc autorul în tot felul, și-au spus clar punctul de vedere, exprimare liberă în adevăratul sens al cuvântului.
    Trecând peste, articolul e de nota 10. Ți-ai spus părerea astfel încât să înțeleagă doar cine trebuie, nu tot prostul. Păcat că nu ai ales bine țara în care să-ți exprimi o opinie de genul, în special formulată așa. Personal, încep să nu mai am speranță în oamenii de aici. Societatea ne-a băgat pe gât o idee, nu mai acceptă nimeni să-și deschidă puțin ochii, să vadă dincolo de ”bariera” impusă. Rar întâlnesc oameni deschiși la minte, iar aici nu mă refer stric la faptul că sunt pro homosexualității. Atât timp cât poți să îmi argumentezi părerea pe care o ai, și nu te folosești de nimic ce are legătură cu ”homosexualitatea, boala psihică” sau ”ce o să le spun copiilor când o să vadă doi bărbați iubindu-se”, atunci totul e okay. Ai ales să gândești singur, te poți numi deschis la minte. Oricum, felicitări pentru articol, internetul mai are nevoie de ceva bun din când în când. Iubirea e iubire, altceva nu contează.

    Reply
  • Apocalipsa prostiei

    23/05/2017 la 20:43

    Ori sunteti extrem de prosti, ori pur si simplu va este lene sa cititi tot textul si v-ati luat dupa ce au zis prietenii/colegii vostri. Nu mai avem nevoie de ciuma sau antrax, va avem pe voi si sunt sigura ca voi veti fi cauza extinctiei noastre. Puneti mana si cititi ca veti ajunge sa aveti nevoie de cursuri care sa va educe cum sa respirati, cu examen, si PICATI! Sper sa ne salveze Trump sau extraterestii inainte sa ajungeti voi la varsta maturitatii.

    Reply
  • Alex Crisan

    23/05/2017 la 20:49

    Omule ce pula mea? Ba inteleg si eu faza ca normalizarea anormalului nu e ok dar ce dracu incerci tu se explici?
    De cand naiba culoarea ochiilor reprezinta ceva? Faza cu pielea e diferita dar ochii nu au nici o legatura si nu vezi diferit daca ai ochii verzi sau albastrii…. Tu ori esti un troll, ori esti foarte retardat.

    Reply
  • clau

    23/05/2017 la 20:58

    Citeam articolul ăsta râzand. Mă întrebam, uitându-mă la aspectul acestuia, cum poate cineva care scrie atât de corect gramatical și să spună lucruri atât de lipsite de sens.
    Bineînțeles, am citit până la final. Mă bucur c-am facut-o. Din comentarii, văd că nu toată lumea a reușit.
    Nu am fost niciodată o persoană care să susțină toată treaba asta cu homosexualii și chestiile de genul acesta care, se pare, a stârnit, și încă o face, multe controverse între cei care sunt pro si cei care sunt contra.
    Deși nu obișnuiesc să judec, chiar începusem să urăsc persoanele care au o orintare sexuală diferită, dar asta doar în mediul online. De fapt, nu cred că am urât faptul că unii poate chiar au o atracție față de persoanele de același sex sau că unii au o atracție față de persoanele de sex opus, ci modul în care au decis să își susțină ei părerea și faptul că sunt diferiți: cu jigniri, fără argumente solide etc.
    De ce am spus mai devreme ,,doar în mediul online”? Pentru că acum singurul loc în care mai ai curaj să-ți exprimi opinia, din păcate, este pe net. Iar ceea ce mă deranjează la modul în care au decis să-și susțină părerea este că dramatizează prea mult. Persoanele pro nu acceptă că sunt și persoane contra, iar cei contra nu acceptă ca sunt și persoane pro.
    Acum însă, m-am plictisit de conflictul ăsta, de discriminările pe care le face fiecare dintre cele două tabere celeilalte.
    Cred că, în ceea ce privește acest subiect, acum sunt foarte indiferentă. Îmi pare rău că nu e toată lumea așa: indiferentă.
    Nu puteți schimba modul de gândire nimănui, așa că singurul lucru pe care l-ați putea face este să vă acceptați între voi.
    Interpretând îl alt mod ceea ce a zis Dani de mai sus, Care-i problema în faptul că unii sunt homosexuali și alții nu? :)
    Apreciez articolul tău.

    Reply
  • clau

    23/05/2017 la 21:07

    Și știu că acest articol are multe cuvinte, dar de dragul Limbii române, citiți-le pe toate. :) Nu vă mai dați cu părerea despre comparația cu ochii.

    Reply
  • Mr_M

    23/05/2017 la 21:20

    Trist e ca in ziua de azi orice cretin are acces la cate un blog sau o pagina web. Inteleg ca toti avem dreptul de a ne exprima liber dar daca chiar nu avem nimic inteligent sau interesant de spus nu ar fi mai bine sa tacem

    Reply
  • DarkPainytb

    23/05/2017 la 22:53

    Frate, eu nu te înțeleg. Scri lucruri care pe unii oameni ii afecteaza. Sa stii ca homosexualii nu sunt niste monștrii. Si noi suntem niste persoane, niste ființe umane. Nu suntem extraterestrii veniti din nu știu ce univers sa va omoram. Faza e că nu inteleg rostul acestor proteste sau ale acestor tipuri de comentarii cum ca homosexualii si persoanele in general care fac parte din LGBTQ+ sunt niste oameni nebuni, distruși mental sau mai stiu eu ce. Pana la urma fiecare isi alege orientarea sexuala dupa bunul plac. Unii zic ca e doar o etapa a adolescentei in care doar vrei sa experimentezi lucruri si sa incerci pe pielea ta chestiile de genul. Dar unii mentin relatii de genul ani buni, daca nu pana ce moartea îi desparte. Încercă sa te pui in locul unei persoane gay si gândește-te cum te-ai simtii daca cineva ți-ar spune ca esti un distrus, cretin care se crede in lunea lui. Gândește-te că multor oameni homosexuali li s-a spus ca ar fi fost mai bine daca nu ar fi existat, sau daca nu s-ar fi născut. Mi s-a întâmplat si mie. La astia 13 ani pe care ii am eu stiu destul de multe ca sa pot sa inteleg și sa comentez ca o persoana matura. Mie la 13 ani mi se tot arunca in fata vorbe de rahat la adresa mea, a iubitei mele și a altor persoane care fac parte din LGBTQ+
    Sper sa imi înțelegi mesajul si sa incetezi din a mai face asemenea proteste.

    Reply
    • Ovidiu Avrămuș

      23/05/2017 la 23:00

      o sa iti zic doar ca pare ca nu ai inteles deloc mesajul, si anume ca CONDAMN discriminarea homosexualilor si ca eu consider ca e stupid sa fie tratati diferit fata de heterosexuali. ziceam ca tot ce li se cuvine heterosexualilor li se cuvine si homosexualilor. ok? nu stiu, poate nu mi te adresai mie, nu-mi dau seama…

      Reply
  • Anonim

    23/05/2017 la 23:02

    eu am ochii albastri si sunt mai desteapta decat aia cu ochi caprui.SI SUNT UN OM !!!!!TU ESTI UN PROST DACA TU CREZI CA OAMENII MAI ,,SPECIALI”(ochii albasti si verzi sunt rari)NU SUNT OAMENI!!!Adica pe bune! Spui niste tampenii mai proaste ca tine

    Reply
    • Ovidiu Avrămuș

      23/05/2017 la 23:13

      se presupune ca ai citit articolul, ca doar nu ai comentat fara sa il citesti, nu? uite ce scrie la final, cu majuscule si ingrosat:

      ACTUALIZARE: FIINDCĂ MULŢI DINTRE VOI SE PARE CĂ SUNTEŢI INIMAGINABIL DE PROŞTI, AM DECIS SĂ MODIFIC ARTICOLUL DOAR CA SĂ VĂ SPUN CĂ ÎNTREG ARTICOLUL E DESPRE CĂSĂTORIILE DINTRE HOMOSEXUALI, ÎN NICIUN CAZ DESPRE OCHII NIMĂNUI. CONSIDER CĂ ERA DEJA EXTREM DE EVIDENT, DAR AM FOST ŞOCAT CÂND AM VĂZUT CÂT DE PROŞTI SUNTEŢI. SINCER, SUNTEŢI PROŞTI ÎNGRĂMĂDIŢI. FAC ASTA FIINDCĂ AŢI ÎNCEPUT SĂ LĂSAŢI COMENTARII DESPRE CÂT DE STUPID E SĂ DISCRIMINEZI PE BAZA CULORII OCHILOR. PENTRU CĂ SUNTEŢI NIŞTE PROŞTI. EVIDENT CĂ E STUPID, IDEEA ERA CĂ E LA FEL DE STUPID SĂ DISCRIMINEZI PE BAZA ORIENTĂRII SEXUALE. PROŞTILOR. ÎN MOD NORMAL V-AŞ LĂSA SĂ COMENTAŢI ÎN PACE ŞI AŞ RÂDE DE VOI, DAR ÎMI PARE RĂU SĂ LAS UN SUBIECT SERIOS BATJOCORIT DE NIŞTE RETARDAŢI CA VOI.

      Reply
  • Armand Bogdan Dudu

    23/05/2017 la 23:08

    Doamne, manca-ti-as gogosica ta, cati idioti pe lumea asta. Outrage for the sake of outrage.

    Reply
  • Gaby Orla

    24/05/2017 la 02:57

    Prostia din sectiunea de comentarii ma amuza grav. Eu unul sunt pro lgbt şi nu sunt gay , am iubita si nu am simtit niciodata ca sunt atras de un baiat. Fiecare are dreptul să îşi traiasca viata cum vrea dar aparent nu prea se poate, prea multi homofobi. Chiar mi-a placut articolul , pacat ca nu toti inteleg si nu au altceva ce face decât să isi expuna prostia în sectiunea de comentarii.

    Reply
  • Viktor Fleckhammer

    24/05/2017 la 05:49

    Deci ești super tare am râs cu lacrimi pe tot parcursul citirii . Mi-am delectat privirile verzi cu modul în care ai reușit să expui o problemă existențială :) . Sunt mândru că mai există oameni cerebrali care nu se sfiesc să facă o alegorie sau hai sa să zicem un mic pamflet . Într-adevăr multe minți destupate ar trebui să fie pentru a capta esența chiar din priimele rânduri. Din păcate media, biserica și alte mijloace au reușit să spele pe creier în masă vorba aceea … Mergeți cu turma …. La cât mai multe articole de genul . Succes în tot ceea ce întreprinzi îți doresc . Peace, Love,Unity .

    Reply
  • Valentin

    24/05/2017 la 08:09

    Cât de redus mintal sa fii sa publici așa ceva ?
    Și zici de ce ne clasifica toți ca pe niște înapoiati și prosti , ca exista oameni ca ăștia

    Reply
  • Grațiela

    24/05/2017 la 10:17

    Doamne, cât îmi place !
    Ai ironizat perfect toată situația și ai arătat de fapt cât de penibil sună acea adunătură de “normali”.

    Reply
  • Fantassy Cachetuț

    24/05/2017 la 12:54

    Mă pis pe Iisus si pe ochii lui căprui (cui ii pasa?) si pe cacatul ala care l ai scris tu aici

    Reply
  • Iustin Rusu

    24/05/2017 la 14:38

    Super bine gândit articolul. Ideea de a folosi culoarea ochilor ca exemplu, mi s-a părut excepțională. Aș putea menționa că unele idei pot fi transpuse și în problemele legate de rasism, pentru că deși suntem în 2017 și asta încă reprezintă o problemă. Aș vrea să văd mai multe articole de genul! Respect!

    Reply
  • Leo YO

    24/05/2017 la 14:58

    Sa moara familia mea! Nu ai ce posta pe blog? Ti-a vent tie asa direct sa comentezi de culoarea ochilor nostri! Vreau sa-ti transmis ca nu toti cei care suntem cu ochii verzi/ albastri suntem homosexuali sau cum crezi tu!! Multora nu plac fetele/ femeile! Si as zice ca sa o lasi mai moale cu jignitul pt ca nmn pe planeta asta nu e mare destept! Singurul prost care a postat pe blog asa ceva esti tu! In plm vrei sa strangi multa populatie! Dar eu cred ca nu se strange asa! Si eu am un blog si nu postez din astea!! Mie scarba de unii oameni ca tine ca sunt asa inculti! Si eu am ochii verzi! Asta nu demonstreaza nimic ca sunt gay! Nu toti ne nastem cu ochi caprui!
    “DESTEPTUL” PULII MELE!!!!

    Reply
    • Ovidiu Avrămuș

      24/05/2017 la 15:00

      Leo, vad ca ai sub 14 ani. pur si simplu nu ai inteles deloc ce am spus in articol. nu am spus nimic din ce crezi tu ca am spus. ok? du-te frumos si joaca-te cu masinute sau ce faci tu de obicei.

      Reply
      • Leo YO

        24/05/2017 la 15:17

        Pardon! Am 16 ani! Asa ca am inteles ff bn ce ai scris! Si singurul care ar trebui sa ramana sa se joace esti tu! Pt ca va place ff mult sa criticati oamenii! Ce sa spun un taran isi face blog, youtube, twitter etc… ca sa ce sa posteze tot felul de cacaturi? Ba frate treziti-va la realitate! Ca sa fii popular tre’ sa muncesti mult! Nu sa te apuci sa scrii ca handicapatul tot felul de cacaturi! Mor de nervi cand vad atatia prosti ca tine in Romania asta care nici macar nu stiu sa lege 2 cuvinte si gata isi fac blog, twitter etc.. taranilor desteptati-va!!! Lasati blogul si celelalte retele ca nu sunt de voi! Ramaneti la treaba voastra, cu gospodariile nu va mai faceti singuri asa importanti cu postari de tot cacatul!!!

        Reply
        • Ovidiu Avrămuș

          24/05/2017 la 15:17

          Leo, indiferent de varsta ta, doar ce ti-am spus ca ai fost complet pe langa subiect. complet, nu ai inteles deloc, nu am zis absolut deloc ce crezi tu ca am zis. de ce continui sa vorbesti despre asta? asa te invata pe tine la scoala?

          Reply
  • Mădălina Bucur

    24/05/2017 la 15:23

    Iisus îi pedepseşte pe cei nesimțiți, mincinoş, bãgãcioşi etc. (ca tine), nu pe cei care, vai, au alta culoare a ochilor în afarã de cãprui. De câte zile nu ai mai mâncat de ți.a venit cãcatul ãsta? Se vede ca este ceva în neregulã cu tine, fã o vizita pe la medic :*

    Reply
  • Andra Acab

    24/05/2017 la 15:31

    Daca tu aveai ochii verzi sau albastrii, te credeai gay? Daca ii aveai asa, mai exista acest articol? Crede ma ca nu.

    Reply
  • Touka-chan

    24/05/2017 la 16:59

    Era atat de clar ca e vorba de homosexualitate, ca intr-adevar e bizar cum unii nu au inteles. Si punctul asta de vedere e complet argumentat si pe buna dreptate se si vede cum oamenii se scandalizeaza daca e vorba de culoarea ochilor, dar daca ziceai direct ca e vorba de homosexuali parerea lor ar fi fost automat alta. Foarte inteligenta comparatie, si destul de trist ca trebuie sa le dai mura-n gura unora

    Reply
  • Anonim

    24/05/2017 la 17:06

    Este vina mea ca am aceea culoare a ochiilor ? Ce daca Iisus avea ochii caprui ? Tie iti convine ca tu pur si simplu` ai ceva cu o culoare a ochiilor ? Daca nu o sa-ti convina ce am spus , te rog , du-te impusca-te .

    Reply
  • Filip.Ana

    24/05/2017 la 19:02

    Cum sa faceti o asemenea comparatie? Ce treaba au oamenii cu ochii albastri/verzi cu homosexualii? Spuneti lucrurilor pe nume si lasati comparatiile astea stupide!

    Reply
  • Costi Damian

    24/05/2017 la 22:22

    Ha ha ha…pai așa cu ochii albaștri sau verzi o să îi îndreptățiți și pe zoofili, necrofili și de ce nu…pe canibali. De ce sa-i discriminăm dacă ei așa s-au născut și le place carnea de om. Dacă te opui canibalilor poți fi denumit canibalofob

    Reply
    • Ovidiu Avrămuș

      24/05/2017 la 22:34

      ma pregateam sa-ti explic diferentele dintre homosexuali si cei enumerati de tine (de altfel evidente pentru orice om capabil de gandire), dar apoi am vazut ca ai fost la teologie si am ras.

      Reply
  • Andrei Nicolae

    24/05/2017 la 23:16

    Am citit articolul tau si ma amuzat ! :)) (y)

    Acum vezi diferenta dintre cei ce citesc de la A la Z un articol, si oameni ce se dau culti si citesc printre randuri !

    Reply
  • Ema

    25/05/2017 la 00:01

    Articolul, notele și comentariile, n-ar exista una fără cealaltă :))
    În primul rând, scrii genial. Ai un vocabular foarte fain.
    Cât despre subiect… Comparația e mai mult ca perfecta. Și o spune o pereche de ochi căprui!

    Reply
  • Dany

    25/05/2017 la 00:34

    În opinia mea, oamenii homosexuali, trebuiesc exilați pe o insulă, departe de societate, pentru că pur și simplu, nu sunt oameni frate
    Îți dau un exemplu:
    Merg cu copilul meu pe stradă, și vede doi homosexuali pupanduse, și mă întreabă despre cei doi … eu ce ar’ trebui să îi răspund ?
    Dacă se iubesc așa mult, să își manifeste iubirea acasă, nu în public să facă scârba sutelor, miilor de persoane ce trec pe lângă ei … eu unul nu accept homosexualitatea în țara noastră, ne facem de rușine în U.E., cum și la rândul altor țări, ce au legalizat căsătoria între 2 persoane de același sex, este la fel de rușinos … ideea e în felul următor “Te-ai nascut băiat/fată, rămâi băiat/fată, și duci ciclul vieții exact așa cum este normal, și ducând la bun sfârșit, ceremonia căsătoriei cu o persoană de sex opus, băiat/fată”
    Pur și simplu nu este normal, cum și în Arabia Saudită, persoanele homosexuale sunt executate la comandă, așa ar’ trebui să fie și în restul țărilor ce populează pământul !!!
    Și dacă chiar credeți că faza cu executarea, celor 2 persoane homosexuale, este prea mult dusă la extrem, pentru mine, și restul persoanelor contra lgbt, este foarte bine și dacă sunt exilate, departe, foarte departe de populația oamenilor ce duc ciclul vieții exact așa cum trebuie dus corect .
    Deci pe scurt, ceea ce am vrut să exprim în acest comentariu, este că persoanele homosexuale, trebuiesc exilate sau executate după cum este și normal !!!

    Reply
    • Lilith

      04/06/2017 la 00:23

      Explica-mi si mie, te rog, cum e mai scarbos sa vezi 2 barbati sau 2 femei pupandu-se pe strada decat un cuplu baiat-fata care isi mananca fata unul altuia, tot pe strada?

      Apropo, nu sunt homosexualii vinovati ca tu nu esti in stare sa-i explici unui copil ceva ce nici tu nu intelegi :)

      Reply
  • Cineva cu cap

    25/05/2017 la 09:42

    Mai rasist ca tine nu exista. Hitler in persoana. Gandire de anormal. Ar trebui sa te normalizam si pe tine nu crezi?

    Reply
  • Elena

    25/05/2017 la 12:51

    Asta e cel mai bestial articol citit pana acum. Esti genial omule. #ProLGBT ( Ca sa nu se subinteleaga, eu sunt o tipa, sunt straight, adica “normala” si am fost la marsul LGBT ) Suck It loser’s )

    Reply
  • Sorana Firescu

    25/05/2017 la 21:48

    Măi dragule, nu știu de oi avea ochii căprui, albaștrii ori verzi, de ești homosexual sau heterosexual, de ești gerovital sau în floarea vârstei… nu știu da’ zău că nu-mi pasă. Io știu acuma una și bună și certă pe deasupra. Treabă-i serioasă și io tocmai m-am îndrăgostit. Da măi, de tine. Și așa o dragoste (platonică) m-a străfulgerat prin vine după ce citiși articolul că măi ca-mi vie să fug spre tini și să te țuc de mama focului că tare mi-ai plăcut. Ploaie de orgasme fuse treaba asta! De molii în stomac și elefanți pe șira spinării nici nu mai vorbesc!
    Acuma serios vorbind – înainte să-mi sară în cap toată adunătura de profanatori de morminte și toată hoarda de apucați sexual – mi-a plăcut la nebunie articolul tău. Și când spun asta chiar trebuie să mă crezi ca sunt destul de zgârcită cu complimentele.
    Nu mă pot abține însă să nu menționez ca și comentariile (unele. Nu! cele mai multe) au fost delicioase. După ce le-am citit, am stat io așa puțin și m-am gândit: să râd, să plâng, să mă închin cu mâna stângă sau să-mi tai venele?! Încă n-am o decizie dar încă mă gândesc asiduu la problema asta.
    Așa de încheiere și ca să mă dau și io dășteaptă și intelijentă (aviz semidocților care au vomat pe aicea) am pus și io problema la fel ca tine (tot cu ochii) într-un grup de cunoscuți. Reacția? Te las pe tine să ghicești.
    *Cu ultima frază nu voiam altceva decât să subliniez că “geniile gândesc la fel”! :P
    PS: numai bine și toate gândurile mele bune
    Semnează o heterosexuală cu ochii verzi!

    Reply
  • Silviu Pop

    26/05/2017 la 23:02

    Este trist să remarci câți proști există în această țară. Mai treceți pe la școală că e gravă situația! Este inadmisibil să nu înțelegi că acest articol este o SATIRĂ! Tot inadmisibil este și să citești doar începutul unui articol și apoi să te pui pe comentat fără să pricepi de fapt despre ce este vorba!

    P.S. Felicitări autorului acestui articol, este genial!

    Reply
  • Wallster

    27/05/2017 la 00:48

    Doamne, cati oameni prosti ai lasat pe lumea asta…Nu pot sa cred! La inceput m-ati amuzat, intr-adevar, dar acum sunt de-a dreptul furioasa! Toti scrieti acelasi lucru si, desi vi se spune ca n-ati citit articolul si nu i-ati inteles esenta, tot continuati cu aceeasi idee iar si iar si iar…Nu mai semnalizati, va rog eu, ne-am prins ca sunteti prosti de la inceput!

    Reply
  • Americanu

    23/04/2018 la 20:53

    Ce legatura au ochii cu homosexualii? Imi cer scuze nu toti suntem asa intelligenti ca Autorul articolului da nu e mai bine sa fim directi decat sa ne ascundem ochi verzi ochi albastri..

    Reply
    • Ovidiu Avrămuș

      23/04/2018 la 21:29

      “Americanule”, comparația e făcută cu un scop, unul destul de evident, dar dacă și după ce ai citit explicația de la finalul articolului în care spuneam că oamenii care nu au înțeles din prima ce am spus probabil au locuri de parcare special amenajate prin orașe, înseamnă că ești un soi aparte de deficitar.

      Reply
  • gigicus

    04/10/2018 la 01:35

    prin ceea ce ai scris aici stiu exact unde bati tu cu acest articol. Te simti discriminat sau ofensat de cei care vor merge la vot week-endul acesta, sau nu iti convine si te roade ceva cu Referendumul asta. Dar vreau si eu sa stiu, de ce tocmai cei care se plang ca sunt discriminati si vor sa fie tolerati de noi romanii si isi cer drepturile, tocmai ei se poarta urat si ii injura pe cei care sunt normali, si pe cei care promoveaza Referendumul acesta? De ce acesti oameni au atata ura pe noi, cei care promovam referendumul?

    Reply
        • Ovidiu Avrămuș

          04/10/2018 la 16:56

          Diana, articolul e scris în mai 2017. Înaintea lui vei mai găsi articole de genul ăsta care vorbesc despre discriminarea irațională a homosexualilor, înainte să fie vorba de vreun referendum ori măcar să fi semnat ăia 3 milioane porcăria aia. Sunt opinii despre subiectul respectiv și argumente împotriva opiniilor opuse. Cum găsești de regulă în dezbaterea oricărui subiect. Dacă scriu un articol despre cât de sănătoase sunt portocalele ori cât de nesănătoare sunt țigările, nu înseamnă că fac propagandă.

          Reply
      • Victor Iulian

        04/10/2018 la 17:08

        Unde se specifica acest drept? Cum este formulat?

        E vreo conventie sau vreo lege existenta Care da dreptul inclusiv persoanelor de acelasi sex sa se casatoreasca?

        Intreb pentru ca multa lume aminteste de aceste drepturi, dar nu am putut sa le.identific concret undeva.

        Poate ma ajuta cineva cu o referinta juridica sau de specialitate.

        Reply
          • Ovidiu Avrămuș

            04/10/2018 la 17:15

            Două persoane de același sex nu se pot căsători momentan, cu sau fără referendumul ăsta, dar asta înseamnă doar că dreptul lor ca oameni într-o societate civilizată este deja încălcat de mult timp.

            Unde vrei de fapt să ajungi? Dacă nu e specificat legal “persoane de același sex” înseamnă că nu au dreptul respectiv?

            Reply
  • Victor Iulian

    04/10/2018 la 17:24

    @Ovidiu

    Dreptul persoanelor de acelasi sex sa se casatoreasca.

    Reformulez intrebarea:

    Din care conventie internationala ratificata de Romania sau lege aflata in vigoare in Romania, reiese ca persoanele de acelasi sex au dreptul sa se casatoreasca?

    E suficient de clar?

    Reply
      • Victor Iulian

        04/10/2018 la 17:45

        Deci nu putem vorbi despre drepturi in aceste conditii.

        Putem sa fim cinstiti si sa spunem ca avem o dorinta, sau ne dorim un privilegiu, pentru ca e uman sau mai stiu eu cum, dar nu putem sa sustinem ca se “incalca drepturi”.

        E fals, necinstit, imoral chiar.

        Multumesc pentru ca recunoasteti acest lucru.

        Ar fi frumos pe viitor sa fiti mai corect in exprimare si sa nu mintiti.

        Reply
        • Ovidiu Avrămuș

          04/10/2018 la 17:46

          Victor, am fost întotdeauna corect în exprimare și nu am mințit în nicio instanță, doar că logica ta pur și simplu e deficitară. Doar pentru că niciunde în lege nu e specificat că le este permis, nu înseamnă că nu e un drept care li se cuvine în condițiile în care alți oameni din jurul lor se pot căsători, iar lor le este interzis asta fără un motiv rațional. Au dreptul, dar le este încălcat.

          Nici pe vremea lui Hitler nu era specificat undeva în lege că evreii, specific, au dreptul la viață, la fel cum nici în America anilor 1800 nu era specificat în lege că negrii, specific, au dreptul de a deține proprietate, dar nu orice drept e dat de lege. Dacă erai inteligent și voiai să fii corect, mă trăgeai de ureche pentru că nu sunt specific și nu fac diferență între drept legal și drept uman.

          Ți-am oferit și exemplul cu respiratul pe ambele nări care demonstrează că logica ta nu are sens, dar l-ai ignorat. Nu vei găsi așa ceva niciunde în lege și nu cred că din cauza asta vei spune că respiratul pe ambele nări e un privilegiu.

          Reply
          • Victor Iulian

            04/10/2018 la 18:09

            Deci suntem.de acord ca nu exista la momentul acesta nici un drept care sa fie incalcat.

            Si eu mi-as dori sa am 1.90m inaltime, pentru ca alti oameni au, dar nu am decat 1.75m inaltime.

            Drepturile omului (la singular) sunt foarte clare si nu sunt sub nici o forma incalcate.

            Cand vorbim despre “drepturile” unui grup de oameni, vorbim de fapt despre privilegiile pe care societatea, in majoritatea ei, hotaraste sae ofere acelui grup de oameni (2 sau mai multi).

            Discutia cinstita ar fi: ne dorim privilegiul sa ne casatorim si sa adoptam copii, sau mame surogat etc.

            Sa sustii cu buna stiinta ca sunt incalcate drepturi, in conditiile in care nu sunt, este sa spunem asa, neadevarat.

            Unii oameni chiar pot crede asta

            Reply
            • Ovidiu Avrămuș

              04/10/2018 la 18:13

              Victor, din nou, simt că nu pot discuta serios cu tine fiindcă nu ești tocmai rațional, cum ai dovedit din nou prin comparația cu înălțimea, comparație extrem de ilogică. Acolo e vorba de o imposibilitate fizică, nu e ceva ce poate fi oferit. Și cred că cu asta o să mă retrag din discuție. Nu cred că putem ajunge la o concluzie în condiții de genul ăsta și doar ne pierdem timpul.

              Toate cele bune!

              Reply
              • Victor Iulian

                04/10/2018 la 18:26

                Cat timp nu este nici un drept incalcat, asa cum ai recunoscut intr-un final, discutia e incheiata.

                A durat cam mult, dar am lamurit problema.

                Pe viitor, cum spuneam, ar fi de dorit sa nu denaturam termenii si sa fim corecti.

                Reply
                • Magnus Crowley

                  04/10/2018 la 21:36

                  Mulți indivizi parcă ar trăi în altă bulă de realitate… Niciodată, în istoria acestei țări persoanele de același sex nu s-au putut căsători iar această situație nu se va schimba după referendum. Indirect e lovită familia monoparentală, ocrotită totuși de lege, pentru că niște analfabeți funcțional nu pricep ce reprezintă de fapt familia.

                  Reply
      • Ovidiu Avrămuș

        06/10/2018 la 12:53

        Irina, știi un lucru la care e bun Google? E bun la răspândirea informațiilor false. Vrei să știi la ce mai e bun Google? La verificarea acelor informații ca să ajungi la adevăr, cât timp ai o minte analitică, gândești logic, și înțelegi un pic cum funcționează manipularea maselor. În articolul de mai jos o să vezi poze cu afișele reale, înainte de a fi manipulate și a se pune mesajele alea despre pedofilie pe ele:

        https://www.nacion.com/el-pais/politica/nocomacuento-fotografia-de-manta-del-frente/XVHIVKEPH5G77H6XUBABS7A4OI/story/

        Vrei să știi ce m-a îndemnat să verific pozele? O dată fiindcă pur și simplu sunt ridicole, și înțelegând cum funcționează lumea și judecând cât de probabil e să fie adevărat ce arăți tu acolo, am presupus că probabil nu sunt reale. A doua oară fiindcă am anumite cunoștințe tehnice și imaginile sunt vizibil trucate. E extrem de evident dacă știi după ce să te uiți. Am văzut multe poze trucate și am și eu anumite abilități de manipulare a fotografiilor care îmi permit să observ chestiile astea.

        Deci opinia ta despre ce face “LGBT-ismul” în Europa, bazată pe imaginea aia, e eronată. Ai fost înșelată și nu ți-ai folosit discernământul pentru a pune la îndoială ce vezi. Nu ai luat în considerare că ar putea fi imagini manipulate de cei care vor să te manipuleze și pe tine să crezi în anumite lucruri care îi favorizează cumva pe ei.

        Dacă vrei să afli adevărul, tabloidele și blogurile aleatorii de pe internet nu sunt tocmai o sursă bună. Vrei să știi niște informații reale despre homosexualitate, cupluri de homosexuali căsătoriți, cu copii adoptați, și așa mai departe? Sunt foarte la îndemână, se numesc STUDII, folosesc metodologii științifice (obiective, corecte), și sunt făcute de oameni de ȘTIINȚĂ, care trăiesc din studierea lumii și raportarea adevărului, fiindcă dacă nu ar raporta adevărul, ar fi discreditați, fiindcă în știință, studiile se verifică și se reproduc de ceilalți membri ai comunității științifice, care abia așteaptă să descopere ceva greșit și să le corecteze, fiindcă asta e în interesul lor.

        Așadar, cum ai fost înșelată și manipulată cu imaginile alea, gândește-te în ce alte feluri ai fi putut fi înșelată și cum ți-ar fi putut afecta asta perspectiva asupra realității, fie că e vorba despre opinia ta despre anumite grupuri de oameni, fie că e vorba despre opinia ta despre partidul politic pe care îl favorizezi. Sunt importante lucrurile astea, fiind un adult cu drept de vot, și fiind un adult cu copil (din ce văd pe profilul tău), pe care n-am dubii că vrei să îl educi cât mai corect și vrei să fie o persoană cât se poate de inteligentă, cum vrea orice părinte. Învață-l prin exemplu.

        Reply
        • Pavel Irina Ana

          06/10/2018 la 13:20

          nu e vorba numai despre aceasta poza…într-un manual de clasa a3a de limba română te-ai uitat, in manualul de cultura civica de clasa a7a te-ai uitat…nu! Cu siguranță!..Am analizat și eu poza și nu e trucata! Știu ce înseamnă o poza trucata…orice ți-aș posta pentru tine nu e adevărat pentru că tu deja ți-ai făcut psihicul că nu e adevărat nimic din ce se vehiculează in presa! Nu vreau sa intru in polemici cu tine! Fiecare e informația lui!

          Reply
          • Ovidiu Avrămuș

            06/10/2018 la 13:39

            Irina, mi-e greu să înțeleg cum poți acuza pe cineva că ar fi în vreun fel părtinitor față de anumite idei și că ar cădea pradă acestor favoritisme când acel cineva literalmente te îndeamnă să te documentezi din surse științifice, obiective, corecte, verificate, și nu din presă. Adică nu înțeleg cum poți comenta la asta ca și cum nu absolut oricine acceptă asta ca fiind categoric ceva bun.

            Nu intru în subiectul niciunui manual ori articolului cu copiii la marșul ăla, fiindcă alea nu fac subiectul discuției, de la care încerci să deviezi pentru a te salva. Subiectul este poza aceea pe baza căreia ai făcut un comentariu pentru a-ți susține opiniile și faptele. Poza s-a dovedit a fi falsă, calea naturală de aici fiind să iei o pauză și să analizezi din nou și restul informațiilor formatoare de opinii pe care le ai. Cum ar face orice persoană cu adevărat interesată de adevăr, că nu cred că poți contrazice asta, nu? Dacă susții ceva cu un argument și apoi acel argument se dovedește a fi deficitar, automat revizuiești restul ideilor pe care le ai, nu? Ca să te asiguri că nu te înșeli și în privința lor.

            Nu știu de ce zici că nu e trucată, fiindcă, din nou, e extrem de evident, vizual, că e trucată (dacă zici că “știi ce înseamnă o poză trucată” înseamnă că nu știi destul de bine), e extrem de evident doar prin prisma bunului simț că e trucată, și e indubitabil trucată fiindcă… literalmente am dovedit asta, arătând fotografiile cu afișele reale.

            Nu am zis niciodată că nimic din ce se vehiculează în presă nu e adevărat, departe de așa ceva, nu am zis nimic care ar sugera că asta cred și asta dovedește că nu ești prea atentă să înțelegi lucruri. Inclusiv articolul pe care ți l-am dat cu pozele reale tot din presă e, și o să găsești mai multe articole din presă cu mai multe poze reale de la marșul ăla care demonstrează că poza publicată de tine e trucată. Deci ce spui tu că am spus eu despre presă nu are sens, o dată fiincă literalmente nu am zis asta, și o dată fiindcă am și folosit presa într-un exemplu de informație reală.

            Cât despre “fiecare cu informația lui”, asta nu e o mentalitate demnă de un adult în deplinătatea facultăților mintale. Fiindcă adevărul e unul singur, indiferent de cine ce informații are. Nu poți să zici “tu rămâi cu informațiile tale și eu cu ale mele”, că așa încă am locui în grote prin munți. Trebuie să iei informația nouă și să o analizezi în paralel cu informația pe care o ai. Ori se completează, ori se anulează reciproc. Atitudinea corectă e să încerci să ajungi la adevăr, nu să ridici din umeri și să zici “nu-mi pasă, fiecare cu ale lui”. Că oamenii inteligenți nu așa fac.

            Iar despre “intratul în polemici” și refuzul de a face asta, din experiența mea, replica asta e întotdeauna folosită când ești încolțit și vezi că nu faci față. E o ieșire ușoară pentru puturoșii intelectuali care încearcă să se scape de umilința greșelilor pe care le-au făcut motivând că au lucruri mai bune de făcut decât a “sta la polemici”, deși deseori e un subiect foarte important pentru ei și te-ai aștepta să vrea să-l discute. Doar că nu vor să îl discute decât dacă au dreptate. Dacă li se demonstrează că nu au dreptate și ca oameni raționali s-ar vedea forțați să își schimbe opiniile în urma noilor dovezi, preferă să o dea pe asta cu “nu intru acum în polemici” și au scăpat de responsabilitatea gândirii. Că pentru unii e greu să își recunoască sieși că au greșit și să își schimbe opiniile, și e oarecum normal, că creierul încearcă să se apere de orice formă de stres. Tot știință e și asta, te poți interesa, există literatură pe subiectul ăsta. Ți-ar explica de ce refuzi să analizezi din nou ce crezi.

            Reply
            • Pavel Irina Ana

              06/10/2018 la 14:54

              no comment! Exact ce am stipulat mai sus…tu ai argumentele tale eu pe ale mele ..putem sa ne distribuim linkuri peste linkuri și nu terminăm într-o săptămână!Soțul meu a circulat mult in Europa și stie ce înseamnă “apucăturile” unui homosexual..crede-ma că am citit articole peste articole și nu sunt și nu voi niciodată de acord cu ideea” iubirea e iubire indiferent de sexe”
              Votez astăzi Da la referendum!
              Dacă poți accepta ideea e ok, ești un om cu capul pe umeri, daca nu , nu vreau sa te etichetez și încheiem discuția!

              Reply
              • Ovidiu Avrămuș

                06/10/2018 la 14:56

                Irina, mi se pare că îți e greu să înțelegi subiectul discuției și să rămâi ancorată. Nu există “argumentele mele” și “argumentele tale” când vine vorba de faptul că ai fost înșelată de o fotografie manipulată, FAPT DEMONSTRABIL. Asta nu mai e o opinie.

                Soțul tău nu e aici în discuție și e irelevant. Articole peste articole citește și ăla care crede că Pământul e plat, în discuția noastră era vorba despre ce fel de articole. Eu n-am dubii că ai citit multe articole, doar că pare să fi citit articolele pe genul de site-uri care publică fotografii manipulate ca cele de mai sus, fie din rea voință, fie din naivitate.

                Revenind puțin la soțul tău, am călătorit și eu prin Europa și prin America, și nu știu să fi observat pe undeva anumite “apucături” ale homosexualilor. Nici cunoscuții mei care au călătorit nu s-au întors vreodată cu povești despre “apucăturile” homosexualilor de peste hotare. Pare-mi-se că te întorci cu aceste povești dacă ești deja pornit pe o anumită idee care îți schimbă percepția asupra realității și umbli prin locuri frecventate de respectivele persoane, ceea ce mă face să îmi pun întrebări despre soțul tău. Și ca un sfat, poate că ar fi înțelept să nu iei ca atare percepțiile altora și să emiți opinii bazate pe ele, ci să îți formezi propriile percepții. Cu alte cuvinte, asta cu “cunosc pe cineva și el/ea zice că” e egal cu zero.

                Referitor la a fi de acord cu “iubirea e aceeași indiferent de sex”, partea frumoasă la realitate e că realității nu îi pasă de lucrurile cu care ești tu de acord. Fie că ești de acord sau nu cu asta, oamenii ăia iubesc în exact același fel ca și tine, doar că iubesc alte persoane. Fie că îți place asta sau nu, ori că ești de acord cu asta sau nu. Nu poate nimeni da sau nu permisiunea pentru ca ceva ce ține de natura umană să existe. Iubirea aia există, doar că tu închizi ochii, bagi degetele în urechi, și repeți cu voce tare “lalalalala”.

                Cât despre votul tău la referendum, nu mă interesează, nu am adus asta deloc în discuție până acum. Nici nu zisesem ceva despre homosexuali. Am vorbit până acum strict despre cum AI FOST ÎNȘELATĂ ȘI MANIPULATĂ de o imagine falsă (dovedit), lucru care în continuare îl eviți în discuția asta, și despre cum ar trebui să fii mai atentă la sursele tale de informare. Atât. Nu am zis nimic ca să îți combat opinia despre homosexuali până acum, ori să încerc să te conving să votezi diferit. Deci accept ce ești și ce vei vota. Să nu accept nu ar avea sens. Nu pot să fac ca tine și să lălăi cu ochii închiși, că tu tot exiști și tot vei vota “DA”, indiferent că “accept” eu asta sau nu.

                Să rezum: subiectul discuției a fost DOAR manipularea la care ai fost supusă și sursele tale de informare. ATÂT. Orice altceva ai adus tu nou pe parcurs a fost complet pe lângă subiect. Nu te-am etichetat în niciun fel și nu ți-am zis nimic de rău. Am vorbit frumos și civilizat. Doar că cu fiecare răspuns pe care l-ai oferit, ai deviat de la subiect în tot mai multe direcții. Am multă experiență cu oamenii și e ceva des întâlnit. Îmi imaginez că în alte țări unde educația primează, problema nu e la fel de gravă, dar pentru români e extrem de dificil să poarte o discuție coerentă, limitându-se la subiect, de la cap la coadă, rămânând relevanți și obiectivi pe parcursul ei.

                Ca o concluzie, nu pot decât să repet ce am spus deja: fii mai atentă la ce citești, la sursele informațiilor, și analizează-le cât mai logic înainte de a le lăsa să te influențeze. Nu mai lua de bun orice spun alții și încearcă să fii mai vehementă în privința adevărului, nu să lași “pe fiecare cu opiniile lui” și cu asta basta. Votează ce vrei la referendum și ia-o la fugă când vezi homosexuali, nu mă interesează. Doar tu ai adus asta în discuție, eu nu.

                Reply
                • Pavel Irina Ana

                  06/10/2018 la 15:12

                  Zi buna sa ai!
                  Ai răstălmăcit tot ce am spus! Exact cum am bănuit..orice as scrie contrazici in zeci de paragrafe! Se vede că iți place sa contrazici prin scris! Nu am fost manipulată de nicio imagine cum nici soțul meu și colegii soțului nu au fost “manipulați” de acele jeguri! Ramai in universul tau!

                  Reply
    • Ovidiu Avrămuș

      05/10/2018 la 12:03

      E ușor să văd de ce prostimea salivează la chestii din-astea atât de evident stupide. E greu să aprofundezi un pic informațiile și să încerci să judeci din perspectiva unei persoane educate care înțelege cum funcționează civilizația. E greu să înțelegi că libertatea de exprimare nu cuprinde declarații sau fapte discriminatorii (față de oricine, fie că sunt oameni de altă rasă, religie, orientare sexuală, sau culoare a ochilor). Pentru că astfel civilizația și societatea de care ne bucurăm azi literalmente nu ar putea funcționa, și nu zic asta într-un mod din-ăsta propagandist, care să inspire teamă, cum fac jegoșii de la coaliție, ci într-un mod 100% factual, ceva de altfel ușor de înțeles pentru oricine poate merge și mesteca simultan.

      Ironia e că exact genul ăsta de lucruri ar distruge societatea. Dacă te-ai duce tu, Mihai, la restaurantul unor asiatici și ăia nu vor să te servească fiindcă ești un “caucazian jegos”, nu ai spune că își exercită dreptul la liberă exprimare, plecând zâmbind înapoi acasă. Ori la restaurantul unor budiști care spun că creștinii nu merită nimic fiindcă îl supără pe zeul lor. Ori la restaurantul unor blonzi care discriminează împotriva bruneților. Există un punct în care libertatea de exprimare devine persecuție. Când discriminezi irațional și faci declarații jignitoare la adresa altora doar pe baza credințelor tale personale și subiective, când discriminezi irațional și în autobuzele firmei tale, de exemplu, obligi femeile să meargă în spatele autobuzului dacă vor să circule cu el, aia nu mai e libertate de exprimare și credință. E persecuție. Libertatea ta încetează acolo unde începe libertatea altuia. Înțelegi? Măsurile alea din filmul pus de tine sunt niște măsuri de bun simț pentru a proteja de fapt libertatea oamenilor, pentru a nu permite unor debili mintal să te gonească pe tine din restaurantul lor fiindcă ești caucazian. Ori pentru a proteja un cuplu homosexual de debili mintal care refuză să îi servească fiindcă nu iubesc pe cine ar vrea ei să iubească.

      Pe lângă discernământul de care ar trebui să dai dovadă ca adult, ar trebui să ai și o intuiție mai dezvoltată, și să observi metodele astea de manipulare prin care se inspiră teamă, se face referire la lucruri care îi displac audienției țintă (de exemplu comunismul în filmul ăla idiot), și se face apel la partea emoțională (nu rațională) pentru a atinge mai ușor oamenii și a îi manipula să facă ce vor ei.

      Reply
        • Ovidiu Avrămuș

          05/10/2018 la 13:24

          Mihai, diferența dintre noi e că eu ți-am explicat lucruri, am argumentat. Tu, pe scurt, mi-ai spus să o sug și atât. Ai fi putut să mă contrazici, dar asta ar presupune să gândești un răspuns, și gânditul nu pare a fi punctul tău forte.

          Cât despre luat bani de la ONG-uri, nu știu ce să zic, mi se pare incredibil că tu (și în general ăștia ca tine, din ce am văzut, inclusiv aici în comentarii) nu poți concepe faptul că cineva cu o opinie diferită de a ta nu câștigă ceva din asta. Nu se poate pur și simplu să consider că nu e ca tine fără să crezi că beneficiez cumva de pe urma asta, nu se poate să consider sincer că de fapt ce crezi tu că e bine dăunează. I-am mai spus cuiva aici în comentarii, o să găsești pe blog articole de ani de zile în care spun aceleași lucruri, când nu era vorba de vreun referendum sau alte chestii, și sunt același gen de idei publicate acolo de mulți ani de zile. De altfel, asta și vor ăștia, să te manipuleze în așa hal încât orice opinie opusă o consideri din start plătită sau ceva de genul și să o ignori, ca să nu trebuiască să analizezi ce spune opoziția și să gândești pe cont propriu. Dar în același timp te consideri adult și vrei să fii luat în serios, deși refuzi să demonstrezi că ai discernământ, destul, cel puțin, pentru a aduce contraargumente într-o discuție.

          Îmi pare rău pentru copilul tău că va fi educat de un needucat, și îmi pare rău pentru toată lumea că exiști și că ai procreat. Sper să ai o viață scurtă în care să faci cât mai puțin rău lumii.

          Reply
          • Mihai ST

            05/10/2018 la 14:18

            Dupa referendum o sa.ti dai seama ca ong.urile nu mai au pt ce sa te plateasca … o sa te urmaresc dupa sa vad evolutia postarilor tale pentru homalai.

            Reply
            • Ovidiu Avrămuș

              05/10/2018 la 14:18

              Mihai, încep să cred că realmente suferi de un retard mintal. Asta sugerează răspunsurile tale. Adevărata tragedie nu e că un cuplu de homosexuali ar putea adopta un copil, deși după referendum nu se va schimba nimic în privința asta fiindcă deja în prezent cuplul de homosexuali nu poate fi recunoscut legal. Adevărata tragedie e că se nasc copii în familii cu părinți proști îngrămădiți ca tine și sunt învățați să fie la fel de proști, și acum nici măcar nu mai vorbesc despre opinia ta despre homosexuali, vorbesc strict despre abilitatea ta de a purta o conversație simplă, de a putea dezbate un subiect, de a judeca niște chestii banale.

              Lăsând la o parte absolut orice despre referendum și homosexuali, tu ești pericolul real pentru copiii lumii; tu și proștii ca tine care sunt incapabili să își învețe copiii ce înseamnă să gândești, să judeci, să participi la o dezbatere, să poți răspunde corespunzător la ce ți se spune, fără să îi lași pe ceilalți întrebându-se dacă măcar ai înțeles ce ți s-a spus.

              Reply
                  • Mihai ST

                    05/10/2018 la 15:28

                    Oamenii aia din clip au fost bagati la puscarie ca au avut o parere personala ! Invers daca e sa o luam pe egalitate si tu trebuie sa fi bagat la puscarie ca vb de noi , cei nornali ca mansarda ! Cand te crezi altceva decat ceea ce esti , inseamna ca ai probleme psihice , daca ai probleme psihice statul te ajuta sa te reabilitezi prin terapie , nu prin drepturi si legi modificate dupa capul vostru !

                    Reply
                    • Mihai ST

                      05/10/2018 la 17:49

                      E bine de stiut: Codul civil poate fi schimbat in 2 ore in Parlament, asa cum s-a schimbat in Franta in 2013 cand au legalizat casatoriile intre homoxexuali. Constitutia insa se poate schimba doar prin REFERENDUM. Acest Referendum va trece in Constitutie casatoria intre un barbat si o femeie nu intre soti asa cum este scris acum. Asa ca fiti cu adevarat romani si mergeti vot. Este un moment de mare importanta in istoria tarii noastre. Votati da pentru viitorul familiei si al copiilor vostri.

Leave a Reply to Ovidiu AvrămușCancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.